Prečice

te

Razvoj brenda

Razvoj brenda

 

Ništa nije vrijednije od vrijednog brenda u današnjem poslovanju. BMR razumije potrebe brendiranja kompanija i koristi profesionalne taktičke strategije brendiranja koje su se pokazale uspješnim u vodećim kompanijama u svijetu. Brendiranje definitivno nije sve o oglašavanju u medijima. Izgradnja brenda znači kako pozicionirati ime brenda u glavama potrošača. Brend pozicioniranje je kako brend doživljavaju ciljne grupe u kontekstu mnogih konkurentskih alternativa.

U razvoju prave strategije razvoja brenda , BMR prvo sprovodi istraživanje o trenutnoj poziciji brenda i identifikuje slabe oblasti na kojima treba poraditi za rad dobro razvijenog brenda. Potom analiziramo materijalne i nematerijalne elemente pozicioniranja brenda i pružamo našim klijentima mogućnost da:

  • izgrade jače emocionalne i psihološke veze sa ciljnim grupama,
  • razviju  ključne attribute i vodiče brenda koje koriste u komunikaciji,
  • i razviju stabilnu celokupnu strukturu brenda za dostizanje  prave pozicije.